امیـــــــــد (وجد سابق)

برخیز برادر! اینک زمان وجد است...

امیـــــــــد (وجد سابق)

برخیز برادر! اینک زمان وجد است...

حضرت فاطمه وقتی فوت کردند حدوداً هجده سال داشتند. یعنی زنی که درباره او این همه حرف و حدیث گفته می شود، فقط هجده سال داشت. برایم جالب است که امروزه یک پسر یا دختر هجده ساله هیچ وزن و اعتباری ندارد. کسی برایش هیچ اهمیتی قائل نمی شود و اساساً او را داخل جمع بزرگسال نمی دانند.بالاخره این میان یک سری اتفاقات افتاده که اینطوری شده.
نظرات 2 + ارسال نظر
توحید سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ق.ظ http://niid.blogsky.com

حتما افتاده!

حیران شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.nadiman.blogfa.com

سلام امید جان
من به این موضوع خیلی فکر کردم البته با کمی تفاوت همیشه
مقایسه می کنم افراد همسن را خصوصا ۴۰ ساله ها بسته به فرد که کی بخواد باشه همه چی فرق می کنه ٬ اینکه واقعا درک کند خلیفه الله بودن را ٬ کاش در این مورد می تونستم هر چی در دل دارم بیان کنم اما:
زبان ناطقه در وصف شوق نالان است
چه جای کلک بریده زبان بیهده گوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد