امیـــــــــد (وجد سابق)

برخیز برادر! اینک زمان وجد است...

امیـــــــــد (وجد سابق)

برخیز برادر! اینک زمان وجد است...

نمایندگی مجاز

این چند وقته –البته مثل همه ی چند وقت دیگه عمرم- ذهنم مشغول و درگیر خودمم. حالا کی این درگیری بالاخره می خواد تموم شه و یه روز ما آب خوش از گلومون پایین بره، خدا می دونه. البته تو این اس ام اس فورواردی ها میگن که زندگی همین بالا پایین هاست.

بهت بگم –دوست مهربانم- که از این نمایندگی مجاز یه وقتی گرفتم. برم ببینم اوضاعم در چه حاله. خودم که بدجور احساس ریپ زدن می کنم، اما با یه دید مختصر گفته که اینقدراهم  اوضاعم خراب نیست. میگه زیادی سخت میگیرم.

کلاً فاز همه چی عوض شده. البته این یعنی اینکه شاید من دارم عوض میشم. شاید یعنی دارم پیر میشم. راستش فعلاً دیگه دلم واسه آدما تنگ نمیشه. شاید معلم خوبی بودی.
نظرات 2 + ارسال نظر
مروارید عرفان جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://sevda1000.persianblog.com

سلام بر امید عزیز / وبلاگ جدید مبارک . شاید یکی از دلائل سر نزدن به دوستان هم همان پیری زود رس !! باشد . ایضا حذف لینک آنان . شاد باشی و موفق .

علیرضا یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام امید
اسمت امیده
پس هیچ وقت نبینم پیرو نا امید بشی
آخه نا امیدا زود پیر میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد