امیـــــــــد (وجد سابق)

برخیز برادر! اینک زمان وجد است...

امیـــــــــد (وجد سابق)

برخیز برادر! اینک زمان وجد است...

امروز نامه

امروز برای پایان نامه ام رفتم پیش کسی که یکی از دوستانم معرفی کرده بود. کارهایی که کرده بودم رو نشونش دادم. یه مقدار نگاهی کرد و بالا پایین کرد و گفت اینا چرت و پرت محضه. البته او از کلمات بدتری استفاده کرد که من نمی تونم اینجا بیارم. خوب حالا چیکار کنم؟

اما دیگه اینکه چند روز بود که همه چی خوب بود: گل و بلبل، عافیت و سلامت. روی خوش زندگی. اما دوباره همه چی مثل قبل شد. این روزگار چشم نداره یه هفته خوشی ما رو ببینه. ای تف به این روزگار. البته هنوز چیزای امیدوار کننده هست، مثلاً اینکه کشور ما یه «هواپیمای ایرباس» رو به کشور دوست و برادر «عراق» هدیه داده.

نظرات 1 + ارسال نظر
آلما پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ق.ظ http://alma7.blogfa.com

سلام حال شما؟
ببخشید من این روزها به شدت درگیر عروسی خواهرم هستم و زیاد نمیام نت.
خوب این پایان نامه در مورد چی هست که اینقدر کم لطفی شده بهش؟خودت راضی هستی ازش؟
در مورد اون کشور برادر و دوست هم که هیچی نگم بهتره
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد