امیـــــــــد (وجد سابق)

برخیز برادر! اینک زمان وجد است...

امیـــــــــد (وجد سابق)

برخیز برادر! اینک زمان وجد است...

این است خلاصه زندگی ما:

سه نقطه؛ نقطه سر خط.

نظرات 5 + ارسال نظر
مونیکا پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://alma7.blogfa.com

؟این سه نقطه خوبه یا بد حالا؟خیلی خلاصه گفتی من که گیج شدم

امین ادیبی جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ب.ظ http://afaagh.blogfa.ir

هیچ‌چیز را از قلم نینداختی.

من شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ

و این خلاصه فلسفه زندگیست که:در پس هر غروب طلوعی نهفته است پس اسوده بخواب

مونیکا شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام
شما هرچی دوست داری بگو.آلما یا مونیکا فرقی نداذه.من از محدود شدن در حروف و اعداد چندان دل خوشی ندارم.راستی سیاهی بلاگ من خیلی بده؟می شه رنج رو دور ریخت وقتی سرشته شده در وجود ماست؟من خیلی هم غمگین نیستم باور کن .شاید اگر منو ببینی باور این نوشته ها یکم سخت شه
شاد باشی

من یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ق.ظ

تناسخ؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد